مشاوره در واتس اپ

جراحی بینی در مردان

جراحی بینی در مردان

جراحی بینی در مردان : امروزه یکی از رایج ترین عمل های زیبایی ، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی می باشد که طرفداران بسیاری را در آقایان به خود اختصاص داده است.

جراحی بینی در مردان

تفاوت جراحی بینی در مردان و زنان

  1. مهم ترین و بارز ترین تفاوت بینی مردان و زنان آناتومی بینی آنها می باشد. تفاوت در آناتومی بینی آقایان و خانم ها موجب فرق داشتن نوع جراحی بینی آنها می شود. در بینی خانم ها قوس بیشتری وجود دارد و کمی سرسره ای است. این در حالیست که بینی آقایان قوس چندانی ندارد و یا بسیار خفیف می باشد.
  2. اغلب آقایان تنها در صدد برطرف کردن ایرادات ظاهری و مشکلات تنفسی بینی خود هستند و خواستار ایجاد تغییرات در بینی خود نمی باشند. چرا که سربالا و قوس دار بودن بینی ، جذابیت چهره مردانه را از بین می برد.
  3. به طور کلی بینی آقایان بزرگتر بوده و پهنای بیشتری در بینی آنها مشاهده می شود. پوست بینی آقایان ضخیم تر بوده، بنابراین تغییرات حاصل شده چندان چشمگیر نیست؛ این در حالیست که بینی خانم ها ظریف تر و کوچک تر از مردان بوده و همواره پوست نازک تری خواهند داشت ، به همین دلیل در خانم ها معمولا نتیجه مطلوب تری کسب می کنند و جراح بینی قدرت مانور بیشتری خواهد داشت.

ویژگی های بینی مردانه

  • زاویه بین پیشانی و بینی حاد تر می باشد.
  • بینی مردان کشیده تر از بینی زنان است.
  • پل بینی مردان بلند تر و مقاوم تر از بینی های زنانه می باشد.
  • زاویه بین بینی و لب در مردان تقریبا 90 درجه می باشد.
  • بینی های مردانه دارای استخوان سفت و غصروف مقاوم تری می باشند.
  • در صورت رعایت نکات ذکر شده ، نتیجه نهایی جراحی بینی در مردان مطلوب خواهد شد.

لازم به ذکر می باشد در صورتی که بینی مردان بیش از حد کوچک شود ، علاوه بر از بین بردن جذابیت چهره مردانه ، موجب بروز اختلالات تنفسی در مردان می شود. همچنین انتخاب جراح بینی با تجربه در جراحی بینی مردانه در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار می باشد.

Call Now Button