مشاوره در واتس اپ

جراحی بینی در بانوان

جراحی بینی در بانوان

جراحی بینی در بانوان : امروزه جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی می باشد که بیشترین طرفدار را در خانم ها به خود اختصاص داده است. جراحی بینی با هدف ایجاد تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت ایجاد می شود و موجب برطرف کردن ایرادات ظاهری و تنفسی بینی خواهد شد.

بینی یکی از تاثیر گذار ترین اجزای صورت در زیبایی افراد می باشد و با ایجاد کوچکترین تغییر در آن ، زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

جراحی بینی در بانوان

نوع بینی و پوست آن در خانم ها موجب می شود که نتیجه مطلوب تری نسبت به آقایان کسب نمایند.

تفاوت جراحی بینی در خانم ها و آقایان

استاندارد های جراحی بینی در خانم ها کاملا متفاوت از آقایان است. این تفاوت ها عبارتند از :

  • انتظار و توقعات خانم ها از انجام جراحی بینی کاملا متفاوت از آقایان است، به طوریکه آقایان تنها در صدد برطرف کردن ایرادات بینی خود هستند اما اغلب خانم ها علاقمند به داشتن بینی های کوچک و فانتزی هستند.
  • در آقایان شیب بینی کاملا صاف و بدون قوس می باشد و طبق استاندار های تعریف شده ، فانتزی شدن بینی در مردان باعث کاهش جذابیت صورت مردانه خواهد شد.
  • پوست بینی خانم ها به نسبت آقایان ظریف تر است ولی آقایان دارای پوست ضخیم تری می باشند.
  • پل بینی مردان برجسته تر و پهن تر از بینی خانم ها می باشد.
  • در آقایان زاویه بینی تا لب حدود 95 درجه می باشد اما معمولا در خانم ها این زاویه بیشتر است و نوک بینی سر بالا تر خواهد بود.
  • به طور کی نتیجه جراحی بینی در آقایان و خانم ها با هم یکسان نیست.

تاثیر جراح بینی

مهمترین اقدام قبل از جراحی بینی ، انتخاب جراح بینی می باشد که در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار است. آنچه پیداست جراحی بینی جزو جراحی ضروری نیست و فرد متقاضی برای انتخاب جراح بینی با تجربه از زمان کافی برخوردار هستند.

جراحی بینی در بانوان باردار

جراحی زیبایی بینی برای خانم های باردار ممنوع می باشد و بانوان باردار باید حداقل تا دو ماه بعد از وضع حمل برای انجام جراحی بینی دست نگه دارند. همچنین به افرادی که بعد از جراحی بینی قصد بارادی دارند توصیه می شود بعد از 6 ماه اقدام به بارداری نمایند.

هزینه جراحی بینی در بانوان

هزینه این جراحی بستگی به فاکتور های مختلفی چون میزان ایرادات بینی و دستمزد جراح دارد که پس از معاینه توسط جراح بینی مشخص خواهد شد.

Call Now Button