مشاوره در واتس اپ

جراحی بینی در افراد دیابتی

جراحی بینی در افراد دیابتی

جراحی بینی در افراد دیابتی : عوارض جراحی بینی و حاشیه هایی که پیرامون رینوپلاستی وجود دارد منجربه ترس بسیاری از بیماران شده است .

ترس از جراحی بینی در افرادی که به بیماری هایی چون دیابت مبتلا هستند، بسیار بیشتر است زیرا از داروهای خاصی استفاده می کنند و مجاز به استفاده از هر مواد غذایی نیستند.

دیابت نوعی اختلال در سوخت و ساز قند خون فرد است و باعث کاهش قند خون یا افزایش قند خون شود .

کاهش یا افزایش قند خون منجربه بروز اختلالاتی می شود و از این رو، بیماران مبتلا به دیابت نگران جراحی بینی و تاثیرات آن هستند .

اگر در حین رینوپلاستی ، میزان قند خون بیمار کنترل شود  و دچار کاهش یا افزایش افت قند نشود، هیچ گونه اختلالی بروز نمی کند و جراحی زیبایی بینی به خوبی انجام می شود.

در نتیجه با رعایت نکات مراقبتی واقدامات مورد نیاز، بیماران دیابتی نیز می توانند رینوپلاستی انجام دهند و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

جراحی بینی در افراد دیابتی

بیماری که به دیابت مبتلا هستند چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

  • مشاوره با یک جراح بینی خوب
  • رعایت توصیه های مراقبتی

در جلسه مشاوره باید جراح بینی بگویید که مبتلا به دیابت نوع اول هستند یا دیابت شما از نوع دوم است زیرا نوع دیابت در روند جراحی بینی تاثیرگذار است .

اگر جراح بینی بداند که بیمار به چه نوع دیابتی مبتلا است، حین رینوپلاستی از داروهایی استفاده می کند که سلامتی بیمار در معرض خطر قرار نگیرد.

در جلسه مشاوره، جراح بینی حتماً ازمایش هایی را برای بیمار تجویز می کند تا از شرایط جسمی و میزان قند خون او مطلع شود .

در اصل جراح بینی با تجویز آزمایش های موردنیاز وضعیت عمومی بیمار را چک می کند.

در نتیجه تمامی آزمایشهای تجویز شده را انجام دهید.

بیهوشی در بیماران دیابتی آیا خطرناک است ؟

بیهوشی در هر فردی می تواند با عوارض همراه باشد، در نتیجه اگر می خواهید از عوارض بیهوشی در امان باشید، ابتدا باید جراح بینی را انتخاب کنید که تیم ماهری داشته باشد

هنگام بیهوشی بیماران دیابتی از داروهایی استفاده می شود که سوخت و ساز قند را دچار اختلال نکند .

قبل از بیهوشی بیمار، میزان قند خون او چک می شود تا در صورت نرمال بودن، عمل بینی آغاز شود و در غیر این صورت، رینوپلاستی به زمان دیگری موکول شود .

میزان قند خون مجاز برای شروع عمل جراحی بینی، 150 یا کمتر است.

Call Now Button