مشاوره در واتس اپ

جراح بینی خوب

جراح بینی خوب

به دلیل دائمی بودن نتیجه جراحی بینی ، متقاضیان این جراحی زیبایی به دنبال جراح بینی خوب و ماهری هستند تا بهترین نتیجه را کسب کنند و دچار هیچ گونه عوارضی نشوند .

انتخاب جراح بینی یکی از مهم ترین اقداماتی است که داوطلبان جراحی بینی باید به آن توجه داشته باشند و به خوبی تحقیقات لازم را انجام دهند تا جراح متخصصی را در زمینه جراحی بینی انتخاب کنند.

 

جراح بینی خوب

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

تهران به عنوان شهر پایتخت دارای مزایای زیادی است و جراحان بسیار زیادی در تهران مشغول به فعالیت هستند ، به همین دلیل اغلب افراد خواستار جراحی بینی در تهران هستند و حتی از شهرستان ها نیز برای انجام رینوپلاستی به تهران مراجعه می کنند.

هر جراح بینی سبک خاصی را دارد و به هیچ عنوان نمی توان گفت که تمامی جراحان بینی مشابه یکدیگر ،  بینی را جراحی می کنند.

به همین دلیل بهترین جراح بینی از نظر افراد متفاوت است .

فرد در ابتدا باید هدف خود از جراحی بینی رامشخص نمایند و سپس اقدام به انتخاب جراح بینی نماید .

برخی از جراحان بینی با جراحی بینی فانتزی مخالف هستند و تنها جراحی بینی طبیعی انجام می دهند یا برعکس ، اما برخی از جراحان بینی دیگر در هر زمینه از عمل جراحی بینی فعالیت دارند و برای انجام رینوپلاستی ، خواسته بیمار را در نظر میگیرند .

بنابراین با مشاهده نمونه کارهای جراحان بینی می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که سبک کدام جراح بینی موردپسندتان است و از نظر شما کدام جراح بینی ، بهترین است.

عمل بینی ارزان

جراح بینی خوب در تهران با قیمت مناسب ، جراحی بینی با دومیلیون تومان ، عمل بینی ارزان ، ارزانترین هزینه جراحی بینی و جملاتی شبیه موارد ذکر شده در بین مردم بسیار رایج شده است و اغلب افراد تمایل دارند که با کمترین هزینه ، بینی را جراحی کنند.

متقاضیان جراحی بینی باید در نظر داشته باشند که خوب جراحی شدن بینی ، اهمیت بسیار بالایی دارد و نباید به دلیل هزینه کمتر ، ریسک انجام رینوپلاستی  توسط هر فردی را بپذیرند .

جراح بینی باید مهارت بالایی داشته باشد تا بتواند بینی را به خوبی جراحی کند و هیچ گونه آسیبی به عملکرد بینی نرساند .

آسیب دیدن بافت های بینی یا عدم تقارن فرم بینی و غیره منجربه انجام جراحی بینی ثانویه می شود که هزینه بیشتری ازجراحی بینی اولیه دارد .

پس از همان ابتدا به مهارت جراح بینی اهمیت بیشتری دهید و برای انجام جراحی بینی با کمترین هزینه پافشاری نداشته باشید.

 

جراح بینی خوب

تکنیک های جراحی بینی

عمل زیبایی بینی به دو روش باز و بسته انجام می گیرد که انتخاب هر یک از این روش ها به تجربه و سلیقه جراح و وضعیت بیمار بستگی دارد.

روش باز

در جراحی بینی به روش باز به منظور بلند کردن پوست بینی ، در روی ناحیه کلوملا ( قسمت مابین سوراخ های بینی که پایین پره های بینی واقع شده است ) یک برش بسیار کوچک ایجاد می شود.

پس از بلند شدن پوست بینی از روی ساختار زیرین خود ، جراح قادر به مشاهده تمامی بخش های اصلی بینی اعم از بخش غضروفی و نرم بینی و همچنین بخش استخوانی بینی می باشد در نتیجه به راحتی می توند تغییرات مد نظر خود را روی بینی اعمال نماید.

علیرغم اینکه به دلیل برش ایجاد شده در ناحیه کلوملا نیاز به بخیه وجود دارد ، اما نگران نباشید چرا که جای بخیه ها به مرور از بین رفته و قابل مشاهده نخواهد بود.

از آنجا که میزان آزادسازی پوست بینی در جراحی بینی به روش باز وسیع می باشد زمان لازم جهت رفع تورم کامل بینی در این روش طولانی خواهد بود البته بدیهی است که این تورم تدریجا از بین می رود و نهایتا به طور کامل مرتفع می گردد.

 

جراح بینی خوب

مزایای جراحی بینی باز

  1. به دلیل تسلط کامل جراح بر ساختمان بینی ، احتمال بروز خطا و عدم تقارن در بینی به شدت کاهش می یابد.
  2. گرافت گذاری در بینی در این روش به سهولت قابل انجام است.
  3. جراح بینی به کمک این روش قادر به انجام اعمال جراحی بینی پیچیده می باشد.

 روش بسته

در جراحی بینی به روش بسته ، تمام برش ها در داخل بینی زده می شوند و پوست بینی در مقایسه با روش باز به میزان بسیار محدودی از روی اسکلت بینی جدا می شود و به کمک ابزار خاصی بالا نگاه داشته می شود تا جراح بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

لازم به ذکر است که در جراحی بینی به روش بسته جراح بینی ، قدرت مانور کمتری دارد.

مزایای جراحی بینی بسته

  1. کاهش مدت زمان عمل در قیاس با روش باز
  2. عدم نیاز به ایجاد برش بر روی کلوملا
  3. حداقل بودن میزان تورم بینی نسبت به روش باز
  4. عدم وجود جای هر نوع بخیه پس از عمل بینی

 

جراح بینی خوب

در چه مواردی جراحی بینی به روش باز اولویت دارد ؟

به طور کلی در جراحی هایی که از پیچیدگی گسترده تری برخوردارند جراحی بینی به روش باز اولویت اول جراحان بینی می باشد.

بنابراین در جراحی های ترمیمی بینی ، رفع عدم تقارن در نوک بینی ، اختلالات مادرزادی بینی نظیر بینی یا لب شکری ، جراحی بینی گوشتی و غیره جراحی بینی به روش باز ارجحیت دارد.

Call Now Button