مشاوره در واتس اپ

جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی پلک : عمل های زیبایی علاوه بر افزایش زیبایی چهره منجربه افزایش اعتماد به نفس نیز می شوند و در نتیجه فرد رضایت بیشتری از زندگی خواهد داشت .

از نظر استانداردهای زیبایی مهم ترین عضو صورت در زیبایی ، چشم است .

جراحی زیبایی پلک

همچنین چشم ها تاثیربسزایی در نشان دادن احساسات دارند .

بالارفتن سن منجربه کاهش ویژگی ارتجاعی پوست می شود و پس از گذشت مدتی چین و چروک های سطحی یا عمیق در اطراف پوست پلک مشاهده می شود .

علاوه بر چین و چروک های دور چشم ، افتادگی پلک و پف زیر چشم نیز از زیبایی چشم ها می کاهد .

برای رفع مشکلات مرتبط با پلک بهترین روش انجام بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک می باشد .

به این نکته توجه داشته باشید که بلفاروپلاستی تنها مشکلات ذکر شده را برطرف می کند و ارتباطی با بهبود سیاهی دور چشم و رفع گودی زیر چشم ندارد .

آیا جراحی پلک منجربه افزایش سایز چشم می شود ؟

برخی از افراد بر این باورند که جراحی پلک منجربه افزایش سایز چشم می شود ولی در حقیقت مشکلات پلک به مرور زمان باعث می شوند تا چشم کوچک تر از سایز واقعی خود دیده شود .

بعد از بلفاروپلاستی و رفع مشکلات مرتبط با پلک ، چشم حالت طبیعی و سایز طبیعی خود را به دست می آورد اما برخی از متقاضیان فکر می کنند که در راستای بزرگ تر شدن چشم نیز اقدامی انجام شده است .

در اصل برای تغییر سایز و حالت چشم باید جراحی های مرتبط با چشم انجام شود مانند

اپیکانتوپلاستی یا جراحی پلک گوشه داخلی و کانتوپلاستی یا جراحی پلک گوشه خارجی که دو عمل مکمل برای تغییر حالت و افزایش چشم می باشند.

جراحی پلک پایین و بالا

عمل زیبایی پلک پایین ، جراحی است که طی آن چربی های زیر چشم متعادل سازی می شوند تا پف زیر چشم برطرف شود.

عمل زیبایی پلک بالا نیز جراحی است که طی آن افتادگی عضلات پلک بالا و افتادگی پوست پلک برطرف می شود.

بلفاروپلاستی در بهبود میدان دید فرد نیز تاثیرات مثبتی دارد زیرا افتادگی عضلات پلک بالا یا پف زیر چشم منجربه کاهش میدان دید فرد می شود.

جراحی زیبایی پلک

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی پلک

  • بروز تورم و کبودی بعد از جراحی زیبایی پلک ، امری عادی و طبیعی می باشد و برای همه بیماران رخ می دهد اما میزان آن متفاوت می باشد ؛ بیماران می توانند جهت کاهش تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنند ، لازم به ذکر است بیماران باید از قرار دادن کمپرس یخ بر روی چشم های خود خودداری کرده و آن را در اطراف چشم قرار دهند.
  • بیمارانی که جراحی زیبایی پلک انجام داده اند ، باید در دوره نقاهت جراحی پلک از خوابیدن بر روی شکم و پهلو خودداری کرده و جهت جلوگیری از وارد شدن فشار به چشم ها به پشت و طاق باز بخوابند.
  • مصرف برخی از داروها سبب بروز اخلال در انعقاد خون می شود ، به همین علت بیماران باید تا مدتی جهت جلوگیری از خونریزی از مصرف از این قبیل داروها خودداری کنند.
  • استعمال دخانیات ، سبب افزایش تورم ناشی از جراحی زیبایی پلک و در نهایت افزایش دوره نقاهت عمل پلک می شود ؛ به همین علت بیماران باید تا مدتی از مصرف سیگار و قلیان خودداری کنند.
  • کسانی که عمل زیبایی پلک انجام داده اند ، تا مدتی از مصرف نوشیدنی های حاوی الکل منع می شوند ؛ چرا که مصرف الکل سبب بروز تداخل در بهبودی جراحی پلک می شود.

نکات بعد از جراحی پلک

  • آب آناناس و آب کرفس ، تاثیر به سزایی در کاهش تورم و کبودی های ناشی از جراحی پلک دارد ؛ به همین علت بهتر است بیماران تا مدتی موارد فوق را در رژیم غذایی خود قرار دهند.
  • جراح زیبایی برای بیماران پس از عمل زیبایی پلک ، دارو تجویز می کند که مصرف مرتب و به موقع آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است ؛ بنابراین در این باره سهل انگاری نکنید.
  • بهتر است افرادی که جراحی زیبایی پلک انجام داده اند ، رژیم غذایی خود را با مواد غذایی نرم و آبکی شروع کنند و از مصرف مواد غدایی سفت که نیاز به جویدن طولانی مدت دارد ، خودداری کنند.
  • بیمارانی که جراحی زیبایی پلک انجام داده اند ، تا مدتی نباید از لنزهای تماسی استفاده کنند اما استفاده از عینک منعی ندارد.
  • اشخاصی که جراحی زیبایی پلک انجام داده اند ، بهتر است در روزهای ابتدائی پس از عمل پلک از انجام کارهایی هم چون مطالعه ، تماشا تلویزیون ، استفاده از تلفن همراه و غیره که سبب وارد شدن فشار به چشم ها می شود ، پرهیز کنند.

هزینه جراحی زیبایی پلک

هزینه جراحی پلک با توجه به دستمزد جراح متخصص و هزینه های بیمارستان تعیین می شود.

جراحی می تواند بر روی هر 4 پلک یا تنها بر روی 2 پلک بالا یا پایین انجام شود به همین دلیل برای تعیین هزینه در ابتدا باید مشخص شود که بیمار برای رفع چه مشکلی اقدام به بلفاروپلاستی می کند .

Call Now Button