مشاوره در واتس اپ

عوارض جراحی بینی

عوارض جراحی بینی

عوارض جراحی بینی : ترس از عوارض جراحی های زیبایی باعث شده است تا بسیاری از متقاضیان از انجام جراحی های زیبایی امتناع کنند.

جراحی های زیبایی در راستای بهبود مشکلات صورت و در نهایت افزایش زیبایی چهره انجام می شوند.

زیبابودن صورت تاثیر بسیار شگفت انگیزی در افزایش اعتماد به نفس افراد دارد به همین دلیل اگر شما از توان مالی و شرایط جسمی سالمی برخوردار هستید به دلیل ترس از عوارض ، تمایل تان به جراحی زیبایی بینی را سرکوب نکنید.

در هر جراحی امکان بروز عوارض وجود دارد و زمانی که برای مشاور به پزشک مراجعه می کنید، پزشک به طور کامل شما را ، حتی از عوارض احتمالی مطلع می سازد.

عوارض جراحی بینی

چه عاملی در عدم بروز عوارض نقش دارد؟

همانطور که گفته شده بروز عوارض امری است که در تمامی جراحی ها امکان رخ دادن آن وجود دارد ولی میزان مهارت پزشک مهم ترین عامل برای عدم بروز عوارض است.

در ارتباط با عوارض جراحی بینی ، حاشیه های بسیار زیادی شنیده می شود و این حاشیه ها منجربه انجام ندادن جراحی بینی در برخی از افراد می شود.

اگر بینی طبق اصول و با رعایت ایمنی کامل انجام شود نه تنها هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت بلکه با بهبود ظاهر بینی یا عملکرد بینی منجربه رضایت بیمار می شود.

برای اینکه از عوارض جراحی زیبایی بینی در امان باشید در ابتدا باید یک جراح بینی خوب و باتجربه را انتخاب کنید و سپس تمام نکات مراقبتی را به درستی انجام دهید.

جراحی بینی در افراد پیر و مسن چه عوارضی دارد؟

عمل جراحی بینی در افراد با توجه به شرایط جسمی شان انجام می شود و اگر متقاضی رینوپلاستی سن بالایی داشته باشد یا از شرایط جسمی مناسبی برخوردار نباشد، جراح بینی انجام رینوپلاستی را صلاح نخواهد دانست و فرد را از انجام رینوپلاستی منصرف می کند.

به طور کلی عوارض جراحی بینی در افراد مسن با عوارض جراحی بینی در جوانان تمایزی نخواهد داشت و مهارت جراح بینی می تواند از بروز عوارض جلوگیری کند.

تمام متقاضیان به عوارض جراحی بینی دچار می شوند؟

هر فردی عوارض جراحی بینی را تجربه می کند زیرا تورم ، کبودی و خونریزی جزئی از بینی نیز جزو عوارض موقتی رینوپلاستی هستند که تمام بیماران در طی دوران نقاهت آن ها را تجربه خواهند کرد.

مشکلاتی چون چسبندگی بینی ، بروز مشکلات تنفسی و غیره نیز دائمی نخواهند بود و با انجام جراحی بینی ترمیمی برطرف خواهند داشت.

در نتیجه اگر بیماران صبور بوده و با پزشک همکاری داشته باشند در صورت بروز عوارض نیز راه حلی برای بهبود آن وجود خواهد داشت.

Call Now Button