مشاوره در واتس اپ

تفاوت جراحی بینی استخوانی و گوشتی

تفاوت جراحی بینی استخوانی و گوشتی

تفاوت جراحی بینی استخوانی و گوشتی  : بینی ها از نظر بافت و ساختار به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند  و متقاضیان رینوپلاستی تمایل دارند بدانند تفاوت جراحی بینی استخوانی و گوشتی چیست ؟

بهتر است متقاضیان پیش از اقدام به جراحی بینی با ساختار بینی خود آشنایی داشته باشند زیرا نوع و ساختار بینی در نتیجه رینوپلاستی تاثیرگذار است.

بسیاری از متقاضیان سوال می کنند که چگونه به نوع بینی خود پی ببریم.

برخی اوقات شناخت نوع بینی کار دشواری است و نیاز به تخصص دارد ولی به طور معمول نوع بینی از میزان ضخامت پوست آن مشخص می شود.

تفاوت جراحی بینی استخوانی و گوشتی

بینی گوشتی و بینی استخوانی

بینی استخوانی ، پوست نازکی دارد و بینی گوشتی ، دارای پوستی با ضخامت زیاد است که به معمول منافذ بازی دارد.

بینی های گوشتی اغلب بزرگ هستند و نوک پهنی دارند ، هرچند که پهن و بزرگ بودن بینی مشخصه بارز بینی گوشتی نیست و یک بینی می تواند کوچک باشد ولی از نوع گوشتی باشد.

همچنین بینی های استخوانی اغلب ساختار استخوانی قوی دارند و همین امر منجربه دراز بودن بینی یا وجود قوز بر روی بینی می شود.

به طور کلی تشخیص بینی استخوانی و بینی گوشتی از یکدیگر سخت نیست ولی برخی از افراد به خوبی نمی توانند نوع بینی را تشخیص دهند و به جراح بینی مراجعه می کنند.

تاثیر نوع بینی در جراحی بینی

نوع بینی در رینوپلاستی تاثیرگذار است زیرا بینی های گوشتی نیاز به تکنیک هایی چون گرافت گذاری دارند تا غضروف هایشان تقویت شود و بینی ، فرم زیباتری داشته باشد.

همچنین نوع بینی در فرم دهی بینی تاثیرگذار است و ضخامت پوست بینی ، محدودیت هایی را در فرم دهی بینی به وجود می آورد .

بینی هایی با پوست ضخیم یا همان بینی های گوشتی برای فرم بینی طبیعی مناسب تر هستند زیرا میزان ضخامت پوست مانع از نشان دادن ظرافت های فرم بینی می شود.

بینی هایی با پوست نازک یا همان بینی های استخوانی نیز برای فرم بینی طبیعی ، فانتزی یا نیمه فانتزی مناسب هستند زیرا پوست بینی نازک است و به خوبی ظرافت ساختار بینی را نشان می دهد .

تاثیر نوع بینی بر هزینه رینوپلاستی

هزینه رینوپلاستی یکی از بحث برانگیزترین مباحث مرتبط با رینوپلاستی است زیرا فاکتورهای متفاوتی برای تعیین هزینه وجود دارد و به دلیل متغیر بودن فاکتورهای تعیین هزینه در افراد  ، هزینه متفاوتی به هر فرد اعلام می شود.

به طور معمول جراح بینی برای جراحی بینی گوشتی دستمزد بیشتری دریافت می کند.

در نتیجه نوع بینی ، روش جراحی بینی و تکنیک های مورداستفاده از عوامل تاثیرگذار در تعیین هستند که پس از بررسی بینی بیمار مشخص می شوند و جراح بینی پس از معاینه ، دستمزد نهایی خود را اعلام می کند.

Call Now Button