مشاوره در واتس اپ

جراحی بینی شبیه به یک عکس

جراحی بینی شبیه به یک عکس

جراحی بینی شبیه به یک عکس : امروزه افراد  بیشتر از گذشته به زیبایی خود اهمیت داده و روش های زیادی را برای دستیابی به زیبایی بیشتر انجام می دهند که یکی از پرطرفدارترین آن ها جراحی زیبایی بینی می باشد.

هدف از انجام جراحی زیبایی بینی از بین بردن ایراداتی همچون قوز در بینی و فرم دادن بینی به شکلی است که با دیگر اجزای صورت در تناسب باشد.

برخی از افراد انتظارات نامعقولی همچون جراحي بيني شبيه به يک عکس یا فرد از جراحان زیبایی دارند که انجام آن ممکن نیست.

 

جراحی بینی شبیه به یک عکس

 

چرا جراحی بینی شبیه به یک عکس امکان ندارد؟

به دو دلیل نمی توان بینی افراد را شبیه به یک عکس یا یک شخص دیگر جراحی کرد که عبارتند از:

  • نوع بینی :

بینی افراد را با توجه به میزان ضخامت غضروف ها و استخوان ها و همینظور میزان ضخامت پوست شان به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می نمایند.

بینی های استخوانی پوست نازکی داشته و غضروف های آن ها محکم می باشد و به همین دلیل در فرم دهی محدودیت ندارند و می توان آن ها را به هر دو فرم طبیعی و فانتزی جراحی کرد.

در صورتی که بینی های گوشتی در فرم دهی دارای محدودیت بوده و تنها می توان آن ها را به فرم طبیعی جراحی کرد.

برخی از افراد که بینی آن ها گوشتی است می خواهند بینی شان شبیه به فردی جراحی شود که بینی او قبل از جراحی استخوانی بوده است، بدیهی است که چنین چیزی امکان پذیر نیست.

  • منحصر به فرد بودن ویژگی های صورت فرد:

بینی در صورتی موجب زیبایی بیشتر افراد خواهد شد که با اجزای صورت آن ها در تناسب باشد، بنابراین بینی هر شخص می بایست متناسب با اجزای صورت او جراحی گردد.

هزینه جراحی بینی

تعیین هزینه جراحی بینی قبل از معاینه بیمار امکان پذیر نبوده و با توجه به فاکتورهایی همچون میزان ایرادات بینی ، نوع بینی و بعد از معاینه او تعیین می گردد.

Call Now Button