مشاوره در واتس اپ

جراحی کردن بینی

جراحی کردن بینی

جراحی کردن بینی شامل اصلاح ناهنجاری های ظاهری بینی و بهبود اختلالات عملکردی بینی می شود به همین دلیل متقاضیان بسیار زیادی دارد.

با توجه به محبوبیت بالای این جراحی برای بسیاری از افراد سوال هایی  وجود دارد که در این مقاله سعی کرده ایم در ارتباط با رایج ترین آن ها صحبت کنیم.

جراحی بینی جزو جراحی هایی است که شایعات بسیار زیادی را به همراه دارد و برخی از افراد بر این باورند که این جراحی زیبایی، مشکلات بسیار جدی چون اختلالات تنفسی را به وجود می آورد و پس از گذشت مدت زمانی فرم بینی جراحی شده کاملاً مانند قبل از رینوپلاستی می شود.

جراحی کردن بینی

جراحی کردن بینی چه عوارضی دارد؟

همانطور که در مطلب قبلی ذکر کردیم از نظر عامه عموم اختلالات تنفسی و برگشت پذیری فرم بینی از رایج ترین عوارض جراحی بینی هستند.

اختلالات تنفسی ، خونریزی ، کج شدن بینی ، زیبا نشدن فرم بینی و حتی برگشت پذیری فرم بینی از عوارضی هستند که امکان وقوع، پس از جراحی بینی را دارند اما به شرطی که رینوپلاستی توسط یک فرد نامناسب انجام شود.

انجام جراحی بینی توسط یک جراح متخصص بینی نه تنها عوارضی را به دنبال ندارد بلکه منجربه یک تحول مثبت در زندگی فرد نیز می شود زیرا زیباتر شدن فرم بینی از نظر روانی بر روی برخی از متقاضیان تاثیر بسیار مثبتی دارد.

کسب یک نتیجه ایده آل از رینوپلاستی نیازمند چه ملزوماتی است ؟

برای کسب یک نتیجه ایده آل از جراحی بینی دونکته بسیار مهم وجود دارد :

  • میزان مهارت جراح بینی

جراح بینی باید مهارت بالایی داشته باشد تا بتواند بینی را با توجه به دیگر اجزای چهره فرم دهد زیرا تناسب بینی با دیگر اجزای چهره مهم ترین عامل افزایش زیبایی چهره می باشد.

همچنین مهارت بالای جراح و متخصص بینی باعث می شود تا هیچ گونه عوارضی حین رینوپلاستی و بعد از رینوپلاستی به وجود نیاید.

  • درک صحیح بیمار از نتیجه رینوپلاستی

بیمار باید بداند که فرم دهی بینی بستگی به نوع بینی دارد و جراح و متخصص گوش و حلق و بینی نمی تواند توقعات غیر معقول بیمار را عملی کند، به همین دلیل حتماً پیش از عمل بینی با جراح بینی صحبت کنید تا از نتیجه جراحی بینی مطلع شوید و بدانید که چه فرمی برای بینی تان مناسب تر است.

  • رعایت نکات مراقبتی

جراح بینی نکاتی را برای قبل از عمل بینی و بعد از عمل بینی به بیمار توصیه می کند که رعایت آن ها به کسب نتیجه بهتر کمک می کند مانند ترک سیگار و دخانیات ، عدم مصرف آسپیرین و داروهای انعقاد کننده خون و غیره.

Call Now Button