مشاوره در واتس اپ

قبل از جراحی بینی

قبل از جراحی بینی

قبل از جراحی بینی : تحقیقات قبل از انجام هر کاری یکی از اصول اولیه برای کسب اطلاعات موردنیاز است، زیرا تحقیقات در هر زمینه ای منجربه کسب اطلاعات می شود.

حال تصور کنید که فرد خواستار جراحی زیبایی بینی است که مرتبط با چهره بوده و بر افزایش یا کاهش زیبایی صورت تاثیرگذار است، در چنین شرایطی قطعاً نیاز به انجام تحقیقات است.

تحقیقات در هر زمینه ای باعث می شود تا فرد اطلاعات موردنیاز خود را کسب کند و از عوارض احتمالی یا مزیت های جراحی موردنظر خود مطلع شود.

جراحی زیبایی بینی به رایج ترین جراحی تبدیل شده است و مقاله هایی بسیار زیادی در این زمینه ارائه می شوند که با مطالعه آن ها می توانید از جزئیات رینوپلاستی نیز مطلع شوید.

قبل از جراحی بینی

چه اقداماتی قبل از جراحی بینی ضروری است؟

تحقیق در زمینه عمل زیبایی بینی یکی از مهم ترین اقدامات پیش از رینوپلاستی است و این امر می تواند منجربه استرس و ترس بیمار نیز شود زیرا بیمار با تهاجمی بودن جراحی بینی آشنا می شود و ترس از تیغ جراحی و عوارض بیهوشی امری طبیعی است.

به همین دلیل تنها به تحقیقات اکتفا نکنید و با یک جراح بینی خوب و باتجربه نیز صحبت کنید تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

پس از گذراندن مرحله تحقیق و آشنایی جزئی با روش جراحی بینی، نوبت به انتخاب جراح بینی میرسد.

جراح بینی یکی از مهم ترین عوامل کسب نتیجه ایده آل است به همین دلیل دقت بالایی در انتخاب جراح بینی داشته باشید.

نحوه انتخاب جراح بینی چگونه است ؟

برای انتخاب جراح بینی معیارهای بسیار متفاوتی وجود دارد.

برخی از افراد بر اساس دستمزد دریافتی ، جراح بینی خود را انتخاب می کنند.

برخی از افراد نیز برای مهارت جراح بینی اهمیت بیشتری قائل می شوند و برخی از افراد نیز نحوه انتخابشان را بر اساس روش عمل بینی و فرم دهی بینی انتخاب می کند.

جراحی بینی یک اساس و اصول ثابت دارد ولی میزان مهارت جراح بینی منجربه تفاوت جراحی زیبایی بینی می شود.

در نظر بگیرید که یک جراح بینی تنها بینی را به فرم طبیعی و از روش باز جراحی می کند در چنین شرایطی، افرادی که تمایل به روش بسته یا جراحی بینی فانتزی دارند، کاندید مناسبی برای انجام رینوپلاستی توسط جراح بینی ذکر شده نیستند.

برای انتخاب جراح بینی به تمامی نکات توجه داشته باشید و جراح بینی را انتخاب کنید که بتواند بینی را طبق خواسته شما و با حفظ استانداردهای زیبایی جراحی کند.

قبل از جراحی بینی حتماً نمونه کارهای جراح بینی مدنظرتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز با بیماران قبلی نیز گفتگویی داشته باشید تا از میزان رضایتشان مطلع شوید.

قبل از عمل بینی رعایت یک سری نکات مراقبتی مانند عدم مصرف سیگار، عدم مصرف آسپیرین و غیره نیز ضروری است که در جلسه مشاروه با جراح بینی تمامی اقدامات مورد نیاز با توجه به شرایط جسمی بیمار ذکر خواهد شد.

Call Now Button