مشاوره در واتس اپ

جراحی زیبایی فک

جراحی زیبایی فک

جراحی زیبایی فک : دلایل مختلفی برای انجام جراحی فک وجود دارد که برخی از آن ها به منظور بهبود آسیب های ناشی از صدمه یا نقایص مادرزادی می باشند.

هرچند انجام جراحی فک همیشه به دلیل رفع نقایص مادرزادی نمی باشد و برخی ازافراد نیز به منظور افزایش زیبایی چهره اقدام به جراحی زیبایی فک می کنند.

جراحی زیبایی فک به منظور بهبود فرم فک و در کل برای تغییر ساختار فک تحتانی و فک فوقانی انجام می شود.

در جراحی فک ، عدم تعادل استخوان های فک و صورت به خوبی برطرف می شود و در نهایت منجربه تناسب اجزای صورت و افزایش زیبایی چهره فرد می شود.

جراحی زیبایی فک

سن مناسب برای انجام جراحی فک

بهترین زمان برای انجام جراحی زیبایی فک زمانی است که رشد استخوان فک بیمار به تکامل رسیده باشد.

در نتیجه پس از اتمام دوره بلوغ و تکمیل رشد استخوان فرد ، بهترین زمان برای انجام جراحی فک است .

هرچند که با توجه به پیشرفت های پزشکی قبل از سن بلوغ نیز می توانیم با استفاده از بستن سیم یا آرک بسیاری از مشکلات فک را برطرف کرد.

پیش از انجام جراحی زیبایی فک حتماً با یک پزشک متخصص صحبت کنید تا با توجه به سن ، وضعیت سلامتی ، بافت پوست و ساختار استخوانی فک بهترین مشاوره را دریافت کنید.

انجام جراحی های مرتبط با فک مانند کوچک کردن فک یا بزرگ کردن فک نیازمند تجربه و مهارت یک پزشک متخصص است .

به همین دلیل پیش از هر اقدامی به خوبی در ارتباط با جراح زیبایی فک تحقیق کنید و اطلاعات کاملی در ارتباط با نتایج پیش بینی شده وعوارض احتمالی تهیه کنید تا هیچ گونه ابهامی در زمینه جراحی فک نداشته باشید.

قیمت جراحی فک

جراحی فک پیچیدگی های متفاوتی در هر فرد دارد، زیرا برخی از افراد خواستار جراحی فک پایین یا جراحی فک بالا هستند و برخی از افراد نیز خواستار انجام جراحی به طور همزمان بر روی هر دو فک هستند.

همچنین مشکلات مادرزادی یا مشکلاتی که بر اثر صدمه به وجود می آیند دارای تفاوتهایی هستند و برای تعیین هزینه، بیمار باید توسط جراح و متخصص گوش وحلق و بینی معاینه شود .

به طور معمول جراحی های زیبایی چون جراحی فک ، جراحی بینی وغیره شامل پرداخت هزینه توسط بیمه نمی شوند ولی به دلیل سیاست های متفاوتی که شرکت های بیمه دارند، بهتر است قبل از انجام عمل زیبایی مدنظرتان با یکی از نمایندگان بیمه در رابطه با پوشش هزینه جراحی های زیبایی صحبت کنید.

Call Now Button