مشاوره در واتس اپ

بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی

برای فردی که تصمیم به انجام جراحی بینی می گیرد و توقع کسب یک نتیجه ایده آل دارد ،  انتخاب بهترین جراح بینی بهترین جراح بینیبسیار مهم است . در این بین برخی از افراد به دستمزد جراح بینی توجه می کنند و در اصل به دنبال جراح بینی هستند که بینی را با کمترین هزینه جراحی کند.

افراد باید بدانند که نتیجه ای به دست آمده از جراحی زیبایی بینی ، کاملاً مرتبط با مهارت جراح بینی است و یک انتخاب اشتباه می تواند خطری برای زیبایی چهره فرد باشد . برای آن که متقاضیان عمل جراحی بینی بتوانند جراح بینی خوب و با تجربه ای را انتخاب کنند در این مقاله در ارتباط با ویژگی های یک جراح بینی خوب توضیحاتی را ارائه داده ایم .

ویژگی های بهترین جراح بینی

  • صداقت و وجدان کاری

برخی از بیماران به دلیل شرایط جسمی و حتی شرایط روحی ، کاندید مناسبی برای رینوپلاستی نیستند ولی برخی از جراحان بینی به دلیل منفعت مالی خود این موضوع را از بیمار پنهان می کنند و همین امر باعث بروز عوارض می شود .

بنابراین صداقت و وجدان کاری از مهم ترین ویژگی های جراح بینی است .

  • تخصص در زمینه جراحی بینی

جراح بینی باید با گذراندن دوره های تخصصی مدرک معتبری را کسب کرده باشد .

گذراندن دوره های تخصصی باعث می شود تا جراح بینی به طور عملی کسب مهارت کند و همین امر باعث آشنایی بیشتراو با تکنیک های رینوپلاستی می شود .

آشنایی با تکنیک های عمل بینی از بروز عوارض جلوگیری می کند زیرا جراح بینی می تواند بهترین تکنیک را برای عمل بینی انتخاب کند .

  • صبور بودن و خوش رو بودن

نکات مراقبتی باید به طور کامل در جلسه مشاوره به بیماران گفته شود به همین دلیل جراح بینی باید صبر بالایی داشته باشید زیرا امکان دارد بیماران سوال های فراوانی در ارتباط با نکات مراقبتی داشته باشند.

همچنین خوش برخورد بودن و خوش رو بودن جراح بینی در کاهش استرس بیمار پیش از رینوپلاستی ، تاثیر مثبتی دارد .

  • تجویز آزمایش های مورد نیاز

نتایج حاصل از آزمایش ها باعث می شود تا جراح بینی از وضعیت جسمی بیمار آگاهی کافی داشته باشد و بهتر بتواند شرایط را کنترل کند .

  • آشنا به هنر زیبایی و استاندارهای زیبایی جهانی

متناسب بودن بینی با دیگر اجزای چهره از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود زیرا زیبایی چهره بستگی به متناسب بودن اجزای چهره دارد.

درباره دکتر سید جواد محمدی

دکتر سید جواد محمدی یکی از بهترین جراحان بینی در تهران هستند که علاوه بر جراحی های زیبایی صورت مانند جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی ، جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی ، جراحی زیبایی فک ، جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی و غیره ، توانایی انجام جراحی های مرتبط با سر و گردن مانند جراحی غده تیروئید را نیز دارند.

دکتر محمدی سالهای بسیاری است که در زمینه جراحی های سر و گردن فعالیت پزشکی خود را آغاز کرده اند و از تجربه بالایی برخوردار هستند.

برای درخواست مشاوره و برقراری ارتباط با دکتر محمدی می توانید به سایت یا صفحه رسمی اینستاگرام دکتر محمدی مراجعه نمایید.

مشاوره با یک جراح و متخصص گوش و حلق و بینی باتجربه ، منجربه دریافت بهترین مشاوره و راهنمایی ها می شود.

دریافت بهترین مشاوره نیز منجربه کسب اطلاعات مفید می شود و بیماران با درک درست تری اقدام به جراحی های زیبایی و درمانی می کنند.

انتخاب بهترین جراح بینی

جراحان بینی بسیار زیادی در عرصه عمل بینی یا رینوپلاستی فعالیت می کنند و همین امر باعث می شود تا متقاضیان در انتخاب جراح بینی دچار سردرگمی شوند.

افرادی که تصمیم به رینوپلاستی دارند از چندین ماه قبل به دنبال جراح بینی هستند و با آشنایان خود که راینوپلاستی انجام داده اند نیز صحبت می کنند.

بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است که تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی چهره دارد به همین دلیل اکثریت متقاضیان رینوپلاستی در انتخاب جراح بینی ، دقت بالایی دارند.

برای انتخاب جراح بینی یا راینولوژیست می توانید با دوستان یا آشنایانی که رینوپلاستی انجام داده اند صحبت کنید ولی برخی از متقاضیان ترجیح می دهند به تنهایی ، جراح بینی مدنظرشان را انتخاب کنند و مشورتی با دیگران نداشته باشند.

در چنین شرایطی جستجو در مرورگرهای اینترنتی یا برنامه های اجتماعی چون آپارات ، اینستاگرام و غیره بهترین روش می باشد.

با جستجوی عبارتهایی چون جراح بینی ، جراح بینی تهران ، بهترین جراح بینی در تهران ، جراح بینی خوب ، بهترین جراح بینی در تهران کیست و غیره می توانید لیستی از جراحان بینی تهیه کنید و در نهایت با مشاهده نمونه کارها، جراح بینی ایده آلتان را انتخاب کنید.

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

برخی از متقضایان سوال می کنند که تاکید برای انتخاب جراح بینی ماهر و خوب چه الزامی دارد.

مهارت جراح بینی یکی از عوامل بسیار مهم در کسب نتیجه ایده آل است زیرا جراح بینی است که رینوپلاستی را انجام می دهد و باید مهارت بالایی داشته باشد.

عدم مهارت می توانند عوارض بسیاری چون : آسیب بافت های داخل بینی ، چسبندگی بینی ، اختلالات تنفسی ، کج شدن نوک بینی ، افتادگی نوک بینی پس از گذشت مدتی و در نهایت برگشت پذیری بینی بستگی به میزان مهارت جراح بینی دارد.

جراح بینی باید تکنیک های درستی را استفاده کند تا بینی پس از گذشت مدتی دچار برگشت پذیری نشود، همچنین جراح بینی باید تمام امکانات و تجهیزات موردنیاز را تهیه کند تا راینوپلاستی بدون بروز هیچ گونه عارضه ای انجام شود.

در نتیجه انتخاب جراح بینی بسیار مهم است و یکی از مهم ترین اقدامات قبل از عمل بینی است که بیماران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

بروز عوارض برای هیچ فردی خوشایند نیست و انتخاب جراح بینی خوب و باتجربه ، تضمینی برای عدم بروز عوارض است.

در نتیجه اگر به دنبال کسب یک نتیجه ایده آل هستید باید پیش از هر اقدامی ، یک جراح و متخصص بینی را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب بهترین جراح بینی ، بیمار باید نکات مراقبتی و اقدامات لازم را نیز به خوبی انجام دهد تا جراحی بینی به بهترین نحو ممکن انجام شود و پس از پایان دوران نقاهت، نتیجه حاصل از عمل بینی کاملاً رضایت بخش باشد.

جراحی بینی

عموما افراد جهت رفع نواقص و عیوب ظاهری بینی نسبت به انجام جراحی بینی اقدام می نمایند و جراحی بینی می بایست به نحوی انجام گیرد که در عین حفظ عملکرد اصلی و حیاتی بینی منجر به بهبود ظاهر بینی و نهایتا افزایش زیبایی و تناسب چهره شود.

اقدامات قبل از جراحی زیبایی بینی

  1. متقاضیان جراحی بینی باید در جلسات مشاوره پیش از جراحی بینی ، میزان توقع و انتظار خود از انجام این جراحی را به ظور کامل برای جراح بینی تشریح نمایند.
  2. چنانچه متقاضی جراحی بینی سابقه ابتلا به بیماری خاص یا مصرف داروهای خاص را داشته باشد باید پزشک خود را در جریان بگذارد.
  3. آزمایشاتی که جراح برایشان تجویز نموده را انجام دهند و در اختیار پزشک معالج خود قرار دهند.
  4. افراد می بایست حداقل 2 هفته قبل از انجام جراحی بینی از مصرف داروهای ضد التهاب مانند بروفن و آسپرین خودداری نمایند ، چرا که مصرف این نوع از داروها سبب افزایش احتمال خونریزی در طی جراحی می شوند.
  5. حداقل 2 هفته پیش از جراحی باید از مصرف سیگار و مشروبات حاوی الکل اجتناب نمایند.
  6. شب قبل از عمل حتما باید استحمام نمایند.
  7. خوردن و آشامیدن از 8 ساعت قبل از عمل ممنوع می باشد.
  8. به همراه داشتن زیورآلات و اشیا فلزی در روز عمل برای بیماران ممنوع است.
  9. خانم ها در روز عمل نباید از هیچ گونه مواد آرایشی و لاک استفاده کرده باشند.
  10. آقایان نیز در روز عمل باید با حداقل میزان ریش و سبیل به محل جراحی مراجعه نمایند.
  11. افراد می بایست حداقل نیم ساعت قبل از زمان جراحی و با یک همراه در محل انجام جراحی بینی حضور یابند.

بهترین جراح بینی

اقدامات پس از عمل جراحی زیبایی بینی

  • قاعدتا بروز کبودی ، تورم و درد خفیف بعد از عمل ، امری طبیعی بوده و جای نگرانی نخواهد بود ، زیرا این مسئله به مرور مرتفع می گردد.
  • پس از ترخیص ، بیماران می توانند جهت کاهش کبودی و تورم ناشی از عمل جراحی بینی از کمپرس سرد استفاده نمایند البته باید توجه داشته باشند که کمپرس را در محل جراحی قرار ندهند.
  • جهت تسکین دردی که در اثر جراحی بینی برای بیمار حادث شده است ، توصیه می شود از داروهای مسکنی که جراح معالج تجویز می نماید استفاه نمایند.
  • به طور کلی بیماران پس از جراحی بینی در مصرف منظم و مداوم داروهای تجویز شده باید نهایت دقت را داشته و آن ها را به ظور کامل مصرف نمایند.
  • حداقل تا 2 هفته پس از عمل مصرف سیگار ، قلیان و مشروبات الکلی ممنوع می باشد.
  • بیماران باید حداقل تا دو ماه بعد از جراحی بینی از استفاده از عینک خودداری نمایند و در صورت ضرورت استفاده می توانند از لنز های تماسی استفاده کنند.
  • رفتن به استخر ، سونا و شیرجه زدن تا مدتی پس از جراحی بینی ممنوع می باشد.
  • بیماران باید تا مدتی از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به صورت مستقیم خودداری نمایند.
  • تا چند مدت پس از جراحی بینی باید از فین کردن شدید پرهیز شود.
  • در طول هفته های ابتدایی پس از جراحی بینی ، بیمار باید به صورت طاقباز بخوابد و از خوابیدن به پهلو خودداری نماید.
  • در مواقع خواب و استراحت نیز لازم است که به کمک دو بالش سر خود را بالاتر از حد بدن قرار دهند.

 

Call Now Button