مشاوره در واتس اپ

جراحی کوچک کردن بینی

جراحی کوچک کردن بینی

امروزه جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی به شمار می رود. در این راستا جراحی کوچک کردن بینی بسیار مورد توجه متقاضیان می باشد.

جراحي کوچک کردن بيني به دو روش انجام می گیرد :

  • جراحی بینی به روش باز :

در این روش برای اعمال تغییرات مورد نظر روی بینی یک برش کوچک در ناحیه کلوملا ایجاد می گردد. لذا احتمال غیر قرینگی در این روش بسیار کم می باشد.

  • جراحی بینی به روش بسته :

در این روش به منظور اعمال تغییرات مد نظر برش ها داخل بینی ایجاد می شوند و روی کلوملا هیچ برشی ایجاد نمی گردد. لذا میزان تورم و کبودی بسیار کم می باشد.

جراحی کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی استخوانی

افراد دارای بینی استخوانی ( بینی های دارای پوست نازک با استخوان و غضروف مستحکم ) می توانند جراحی کوچک نمودن بینی را انجام دهند. این افراد به منظور رسیدن به بهترین نتیجه از جراحی بینی می توانند هر یک از مدل های بینی طبیعی ، عروسکی ، فانتزی یا غیره را انتخاب نمایند.

کوچک کردن بینی گوشتی

افراد دارای بینی گوشتی ( بینی های دارای پوست ضخیم با نوک پهن و اسکلت ضعیف ) می توانند تحت جراحي کوچک کردن بيني قرار گیرند اما نمی توان حجم بینی را تا اندازه دلخواه در آن ها کاهش داد. این افراد به منظور رسیدن به نتایج مطلوب از جراحی بینی بهتر است مدل بینی طبیعی را انتخاب نمایند.

نقش لیزر در کوچک کردن بینی

جراحی ، تنها راه کوچک کردن بینی می باشد. امروزه در ارتباط با جراحی بینی ( استخوانی و گوشتی ) به کمک لیزر تبلیغات وسیعی صورت می پذیرد اما باید توجه داشت هنوز امکان ایجاد تغییر در ساختمان بینی به کمک لیزر وجود ندارد و این تصور که بدون جراحی و به کمک لیزر می توان بینی را کوچک نمود تصوری غلط است.

هزینه جراحی کوچک کردن بینی

با توجه به دستمزد جراح بینی ، محل عمل بینی ( کلینیک یا بیمارستان ) ، دستمزد متخصص بیهوشی و غیره هزینه جراحی تعیین می گردد و در جلسه مشاوره پیش از جراحی به بیمار ابلاغ می شود.

Call Now Button