مشاوره در واتس اپ

بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران : جراحی بینی با هدف رفع اشکالات تنفسی و اصلاح ایرادات ظاهری بینی انجام می شود. اما یکی از مهمترین اقدامات قبل از جراحی زیبایی بینی ، انتخاب بهترین جراح بینی می باشد.

انتخاب بهترین جراح بینی در کسب نتیجه ایده آل و کاهش عوارض احتمالی ارتباط مستقیم دارد. همانطور که می دانید جراحی زیبایی بینی جزو جراحی های ضروری و فوری نیست، بنابراین از زمان کافی برای جستجوی بهترین جراح بینی برخوردار هستید.

در صورتی که در انتخاب جراح بینی خود دقت لازم را نداشته باشید، احتمال بروز عوارضی چون مشکلات تنفسی افزایش می یابد و ممکن است مجبور به انجام جراحی بینی ترمیمی خواهید شد.

توجه داشته باشید که برای انجام جراحی بینی ترمیمی ، باید حداقل یکسال صبر کنید تا از جراحی بینی اولیه گذشته باشد؛ همچنین هزینه این جراحی از جراحی اولیه بیشتر است.

بهترین جراح بینی در تهران

نکات بعد از جراحی بینی

  • کسانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند تا مدتی اجازه استفاده از عینک های آفتابی و طبی را ندارند لازم به ذکر است که استفاده از لنز های تماسی ایرادی ندارد.
  • اشخاصی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند باید تا مدتی از رفتن به مکان های شلوغ جهت جلوگیری از وارد شدن ضربه به بینی اجتناب کنند.
  • مصرف به موقع داروهایی که جراح بینی برای بیماران پس از عمل زیبایی بینی تجویز می کند از اهمیت به سزایی برخوردار است به همین علت بیماران باید در مصرف داروهای تجویزی بسیار دقت کنند.
  • بیمارانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند باید تا مدتی از مسواک های نرم استفاده کنند.
  • افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند باید تا مدتی از انجام برخی از فعالیت های ورزشی هم چون شنا خودداری کنند چرا که انجام ورزش شنا به صورت و بینی فشار وارد می کند.
  • بهتر است بیماران تا مدتی بعد از جراحی بینی به منظور جلوگیری از وارد شدن ضربه به بینی لباس های آزاد و دکمه دار به تن کنند.
  • بیمارانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند پس از گذشت 7 الی 10 روز از جراحی زیبایی بینی می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند اما لازم به ذکر است که آن ها باید تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنند.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

  1. یکی از موثر ترین روش های انتخاب جراح بینی ، پرس و جو از دوستان و آشنایانی است که قبلا جراحی زیبایی بینی انجام داده اند یا در این باره اطلاعاتی دارند.
  2. همچنین می توانید از طریق جستجو در گوگل ، لیستی از جراحان بینی تهران را تهیه نمایید.
  3. سپس به سایت هر کدام مراجعه نمایید و در قسمت درباره دکتر، میزان تحصیلات و روزمه کاری جراح بینی را بررسی کنید.
  4. نمونه کارهای جراح بینی ، نشان دهنده میزان تجربه پزشک می باشد، بنابراین با مراجعه به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام جراح بینی ، به بررسی نمونه کار های ایشان بپردازید.
  5. شما می توانید با مراجعه حضوری به مطب پزشک ، میزان رضایت افرادی که پس از جراحی زیبایی بینی به مطب مراجعه نمودند را بررسی کنید.

ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران

  • جراح بینی موظف است با در نظر گرفتن سلیقه بیمار و با توجه به سایر اجزای صورت فرد، تناسبات لازم را ایجاد نماید.
  • جراح بینی باید با صبر و حوصله به تمام سوالات بیمار پاسخ دهد، تا فرد بتواند به راحتی تصمیم گیری کند.
  • بهترین جراح بینی موظف است بیمار را از اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی مطلع سازد، چرا که انجام این اقدامات در نتیجه نهایی تاثیر بسزایی دارد.
  • جراح بینی باید بر علم پزشکی و علم زیبایی شناسی مسلط باشد و با خلاقیت بتواند فرم نهایی بینی را تصور کند تا دیدگاه کلی از فرم نهایی بینی را در اختیار بیمار قرار دهد. در این صورت بیمار می تواند با آرامش خاطر اقدام به جراحی بینی نماید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی

  • اشخاصی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند باید در دوره نقاهت عمل زیبایی بینی از خندیدن و حرف زدن طولانی مدت خودداری کنند ، چرا که صورت در دوره نقاهت جراحی بینی باید کمترین تحرک را داشته باشد.
  • گرما ، سبب افزایش تورم در دوره نقاهت جراحی زیبایی بینی می شود به همین علت به بیمارانی که عمل زیبایی بینی انجام داده اند توصیه می شود تا مدتی در معرض نور خورشید قرار نگیرند.
  • فین کردن باعث شروع خونریزی در افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند می شود به همین علت به آنان توصیه می شود تا مدتی از فین کردن خودداری کنند.
  • بیمارانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند باید تا مدتی با دهان باز عطسه و سرفه کنند تا به بینی فشار وارد نشود.
  • کسانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند تا مدتی اجازه شستن سر و گردن خود را ندارند چرا که بینی نباید خیس شود اما شستن گردن به پایین ایرادی ندارد.
  • نمک و ادویه سبب تشدید ورم می شوند به همین علت به افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند توصیه می شود تا مدتی این موارد را از رژیم غذایی خود حذف کنند.
Call Now Button